خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

سونی در نسل پیشین این ساعت ادعا کرد که می‌توان به مدت ۳ یا ۴ روز کاری و خرید شارژ ایرانسل یا ۱۴ ساعت در صورت استفاده مداوم، از آن استفاده نمود. اما تجربه عملی، خلاف این موضوع را اثبات کرد. زیرا باتری آن محصول به سختی می‌توانست یک روز کاری کامل را دوام بیاورد. برای استفاده از آن محصول، حتما نیاز بود تا هر روز آن‌را شارژ نمود. سونی همان رویه را در مورد SmartWatch 2 در نظر گرفته است که به نظر نمی‌رسد تغییر چندانی رخ داده باشد.
Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ:
برنده نبرد ویژگی‌ها و رابط کاربری: Galaxy خرید شارژ ایرانسل Gear سامسونگ
ساعت هوشمند سونی این قابلیت را دارد تا کاربر را از دریافت تماس‌ و پیامک‌های جدید آگاه سازد و مجهز به یک شماره‌گیر مخصوص برقراری تماس‌های تلفنی است. لازم به ذکر است که با توجه به این‌که SmartWatch 2 هیچ گونه میکروفون و اسپپیکری در خود ندارد، برای برقراری تماس لازم است تا خرید شارژ ایرانسل از هندزفری یا گوشی هوشمند خود برای انجام این کار استفاده نمایید.
Galaxy Gear سامسونگ: خرید شارژ ایرانسل
همچنین این امکان وجود دارد تا نام و شماره فرد تماس خرید شارژ ایرانسل گیرنده بر روی صفحه نمایش این ساعت نمایش داده شده و در صورت نیاز، به وی پیامک ارسال شود.
از آن‌جایی که ساعت سامسونگ از نظر شکل ظاهری با ابهت‌تر به نظر می‌رسد، این انتظار می‌رود که در انجام کارهای گوناگون نیز قوی ظاهر شود؛ و در واقعیت نیز این‌چنین است. این ساعت هوشمند تقریبا توانایی انجام تمامی کارهای ساعت هوشمند سونی را دارد. اما ذکر یک نکته در این‌جا ضروری است، Galaxy Gear در زمان معرفی، فقط با فبلت گلکسی نوت ۳ سامسونگ سازگار بود و هنوز قابلیت سازگاری خرید شارژ ایرانسل آن با سایر گوشی‌های هوشمند، آزمایش نشده است.
تجربه کار کردن با ساعت هوشمند سامسونگ شگفت انگیز می‌نماید. مجهز بودن این محصول خرید شارژ ایرانسل به میکروفون و اسپیکر داخلی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا کلیه تماس‌های صوتی خود را از طریق همین ساعت انجام دهد. البته این ویژگی جدید نیست زیرا قبلا هم در محصولاتی مانند Martian Passport و Hot Watch که ساعت‌های هوشمند هستند، شاهد چنین ویژگی‌هایی بوده‌ایم. با استفاده از این محصول، دیگر نیازی نیست تا دائما با گوشی خود کار کنید.
مضاف بر همه این موارد، سامسونگ یک دوربین ۱٫۹ مگاپیکسل را بر روی بند این ساعت تعبیه نموده است که توانایی ضبط تصاویر و همچنین ضبط ویدیو با کیفیت ۷۲۰p را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. ممکن است بسیاری از افراد تصور کنند که این قابلیت Galaxy Gear باعث خواهد شد تا بتوان به طور مخفیانه اقدام به ضبط ویدیو و تصویر نمود، اما با تمام این اوصاف، مجهز بودن این محصول به دوربین، آن‌را به محصولی جالب و جذاب بدل خواهد نمود.سامسونگ، دوربین این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده که برای استفاده از آن باید صفحه نمایش ساعت را به خرید شارژ ایرانسل طرف خود، طوری که در حال مشاهده زمان هستید، گرفته و سپس اقدام به عکس و فیلم‌‌برداری نمایید. این قابلیت ما را به یاد فیلم‌های «جیمز باند» می‌اندازد.
طراحی رابط کاربری این ساعت به گونه‌ای انجام شده تا تمامی خرید شارژ ایرانسل اطلاعات مورد نظر به صورت واضح و شفاف قابل مشاهده باشند و تمامی موارد در کاشی‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند (چیزی شبیه به رابط کاربری مترو در ویندوزفون ۸). Galaxy Gear طوری طراحی شده است که انسان را به یاد فیلم‌های علمی تخیلی می‌اندازد.
فردی که خرید شارژ ایرانسل از داخل سامسونگ، این خبر را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، ادعا می‌کند که گلکسی نوت ۳ دارای دو حالت مختلف کاربری است. هنگامی که صاحب گوشی مشغول کار کردن با گوشی باشد، یک حالت کاربری و هنگامی که افراد غریبه را تشخیص دهد، حالت کاربری مربوط به میهمان فعال خواهد شد.
به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند این روزها به شدت بر سر اضافه نمودن سنسور تشخیص اثر انگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. امروز مشخص شد که سامسونگ در آخرین نسل از فبلت محبوب خود یعنی گلکسی نوت ۳، از این سنسور استفاده کرده است.وجود سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی نوت 3 سامسونگ تایید شد.تنها چند ساعت دیگر تا معرفی رسمی گلکسی نوت ۳ سامسونگ باقی مانده است و خبرهای مربوط به این گوشی یکی یکی به بیرون درز می‌کنند. در آخرین از این گوشی که توسط یکی از کارکنان بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در هندوستان به بیرون درز کرده، مشخص شده است که نسل سوم فبلت سامسونگ مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت است. ساعاتی پیش نیز حساب کاربری evleaks در توییتر، لیست کاملی از فایل‌های APK را که همراه با این گوشی عرضه خواهند شد را خرید شارژ ایرانسل منتشر نمود. یکی از این فایل‌ها به نام FingerPrintService.apk بیشتر از همه خودنمایی می‌کرد. حضور این فایل در فایل‌های مربوط به گلکسی نوت ۳ نیز خود، این موضوع را تایید می‌کند که این گوشی مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت می‌باشد.
علاوه بر این‌ها، گلکسی نوت ۳ دارای قابلیت‌های بیشمار دیگری است که با استفاده خرید شارژ ایرانسل از این سنسور کار خواهند نمود.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1429
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: